HTML

Verses blogja

Miről szólna másról ez a blog, mint a verseimről. Leginkább szerelem témából, mert hát én olyan vagyok. Egyik vers kicsit jobb, a másik meg sokkal rosszabb, egy-két régebbitől meg engem is elfog az undor, ezt tudom én is, de most rámjött a megmutatom.

Friss topikok

  • merse.anonym: Ja igen, a címem: www.merse.blog.hu :) (2010.09.03. 19:32) Én valakit szeretek
  • Zsui: Gugliban keltemben-jártamban Verses blogodra találtam, Megtetszett stílusod, hisz remek! Így klubb... (2008.08.23. 12:57) Van itt valami
  • verses: nem tudom látod e a dátumot a végén... asszem akkor volt tücsök. (2008.02.02. 17:55) Este van

Linkblog

Vonaton

2008.11.06. 20:11 verses

A Vonaton ülök. Némán, csendesen.
Meleg van itt. Álmosító, elnyomó.
Rád gondolok. Epekedve, elmélkedve.
Hozzád tartok. Nyugtalanul, izgatottan.
Mikor érek már? Vágyakozva, várakozva.
Lassan megsülök. Felforrok, eltűnök.
No de rögtön ott vagyok már nálad!
Az állomáson csókolom a vállad!
Mindent, amit érek, csak csókolok!
Újra boldogan, és melletted vagyok!
 
2008-11-06, Budapest-Pécs

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://verses.blog.hu/api/trackback/id/tr1754636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása