HTML

Verses blogja

Miről szólna másról ez a blog, mint a verseimről. Leginkább szerelem témából, mert hát én olyan vagyok. Egyik vers kicsit jobb, a másik meg sokkal rosszabb, egy-két régebbitől meg engem is elfog az undor, ezt tudom én is, de most rámjött a megmutatom.

Friss topikok

  • merse.anonym: Ja igen, a címem: www.merse.blog.hu :) (2010.09.03. 19:32) Én valakit szeretek
  • Zsui: Gugliban keltemben-jártamban Verses blogodra találtam, Megtetszett stílusod, hisz remek! Így klubb... (2008.08.23. 12:57) Van itt valami
  • verses: nem tudom látod e a dátumot a végén... asszem akkor volt tücsök. (2008.02.02. 17:55) Este van

Linkblog

Este van

2008.01.27. 01:54 verses

Az erkélyen ülök.
Magányosan.
A levegő friss.
Tücsök ciripel.
Lágy szellő kerülget.
 
Mégis mit sem ér az egész.
Vigaszom nincs.
Csak álmaim, de számtalan.
Életem mégis céltalan.
 
Nem találom a helyem,
Teljesen elment az eszem.
Semmi sem jó.
Nem olyan, mint kellene.
 
Magány. Vágyom rá.
De mégis elriaszt.
Hogy nincs ki adná
A várt sovány vigaszt.
 
Tudom mi baj velem.
Romokban az életem.
Aki felépíthetne engem,
Nem, nem segít nekem.
 
A szél megállt.
Tücskök sincsenek már.
Kezd fülledt lenni a levegő,
A magány.
Fáradok, most elalszok talán.
 
2007-06-23

2 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://verses.blog.hu/api/trackback/id/tr55313191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vacskamati87 2008.02.02. 17:18:00

tél van.. most nincs tücsök.. hol lax?!

verses 2008.02.02. 17:55:32

nem tudom látod e a dátumot a végén...
asszem akkor volt tücsök.
süti beállítások módosítása