HTML

Verses blogja

Miről szólna másról ez a blog, mint a verseimről. Leginkább szerelem témából, mert hát én olyan vagyok. Egyik vers kicsit jobb, a másik meg sokkal rosszabb, egy-két régebbitől meg engem is elfog az undor, ezt tudom én is, de most rámjött a megmutatom.

Friss topikok

  • merse.anonym: Ja igen, a címem: www.merse.blog.hu :) (2010.09.03. 19:32) Én valakit szeretek
  • Zsui: Gugliban keltemben-jártamban Verses blogodra találtam, Megtetszett stílusod, hisz remek! Így klubb... (2008.08.23. 12:57) Van itt valami
  • verses: nem tudom látod e a dátumot a végén... asszem akkor volt tücsök. (2008.02.02. 17:55) Este van

Linkblog

Valentin...

2009.02.14. 10:23 verses

Ó, te Drága Kedves Édes!
Mondanom kell, eszed vág, borotva éles.
Itt vagy, kitaláltad, mit kell tenned,
S megmondom, a szó mire vársz: Imádlak Téged!

2009.02.14

Szólj hozzá!

Címkék: megfejtés

A bejegyzés trackback címe:

https://verses.blog.hu/api/trackback/id/tr77942306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása