HTML

Verses blogja

Miről szólna másról ez a blog, mint a verseimről. Leginkább szerelem témából, mert hát én olyan vagyok. Egyik vers kicsit jobb, a másik meg sokkal rosszabb, egy-két régebbitől meg engem is elfog az undor, ezt tudom én is, de most rámjött a megmutatom.

Friss topikok

  • merse.anonym: Ja igen, a címem: www.merse.blog.hu :) (2010.09.03. 19:32) Én valakit szeretek
  • Zsui: Gugliban keltemben-jártamban Verses blogodra találtam, Megtetszett stílusod, hisz remek! Így klubb... (2008.08.23. 12:57) Van itt valami
  • verses: nem tudom látod e a dátumot a végén... asszem akkor volt tücsök. (2008.02.02. 17:55) Este van

Linkblog

Lehet

2008.11.22. 21:57 verses

Lehet így jó, ahogy van?
Lehet így kell történnie?
Lehet másképp is alakulhatott volna!
Lehet sajnálom ami volt, és
Lehet bánom amit megtehettem volna.
Lehet úgy jobb vagy rosszabb lenne,
de így kellett történnie.
Lehetne sötét kormos fekete, de
Lehetne világos vakító fehér,
Lehetne unalmas semmilyen szürke, és
Lehetne ennek furcsa keveréke.
Lehet így jó, ahogy van.
 

2008-04-24

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://verses.blog.hu/api/trackback/id/tr15783375

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - HOGY EZZEL BÁRMIT 2010.11.29. 09:58:04

                                        Míg élt, azt hiszem, soha nem mo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása