HTML

Verses blogja

Miről szólna másról ez a blog, mint a verseimről. Leginkább szerelem témából, mert hát én olyan vagyok. Egyik vers kicsit jobb, a másik meg sokkal rosszabb, egy-két régebbitől meg engem is elfog az undor, ezt tudom én is, de most rámjött a megmutatom.

Friss topikok

  • merse.anonym: Ja igen, a címem: www.merse.blog.hu :) (2010.09.03. 19:32) Én valakit szeretek
  • Zsui: Gugliban keltemben-jártamban Verses blogodra találtam, Megtetszett stílusod, hisz remek! Így klubb... (2008.08.23. 12:57) Van itt valami
  • verses: nem tudom látod e a dátumot a végén... asszem akkor volt tücsök. (2008.02.02. 17:55) Este van

Linkblog

üdvözlet

2008.01.15. 21:16 verses

Üdv!

Úgy gondoltam, hogy közzéteszem néhány versem. Van jónéhány régebbi szerzemény is, de előfordul, hogy újak keletkeznek. Van, amit már látott az, akinek szólt és van, amit nem. Azt hiszem azért lesz olyan is, amit ezután sem fog látni senki sem. Majd kiderül milyen kedvem lesz.
Én úgy vagyok, hogy ha nagyon bánatos, nyugtalan vagyok és már semmi sem jó, akkor fogom magam és írok. És ha úgy adódik, kijön belőle valami. Természetesen mikor máskor lehetne az ember nagyon bánatos, mint mikor szerelmi bánata van. Jó, előfordult már, hogy örömömben írtam, de az ritkább. Eléggé el tudok szomorodni dolgokon sajna, de ha sikerül leírnom az érzéseim, annál nincs jobb. Sokkal jobb bármi másnál. Nekem.
Nem feltétlenül időrendben fogom postolni a verseket, hanem ahogy kedvem tartja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://verses.blog.hu/api/trackback/id/tr66298936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása