HTML

Verses blogja

Miről szólna másról ez a blog, mint a verseimről. Leginkább szerelem témából, mert hát én olyan vagyok. Egyik vers kicsit jobb, a másik meg sokkal rosszabb, egy-két régebbitől meg engem is elfog az undor, ezt tudom én is, de most rámjött a megmutatom.

Friss topikok

  • merse.anonym: Ja igen, a címem: www.merse.blog.hu :) (2010.09.03. 19:32) Én valakit szeretek
  • Zsui: Gugliban keltemben-jártamban Verses blogodra találtam, Megtetszett stílusod, hisz remek! Így klubb... (2008.08.23. 12:57) Van itt valami
  • verses: nem tudom látod e a dátumot a végén... asszem akkor volt tücsök. (2008.02.02. 17:55) Este van

Linkblog

Csak álom..

2008.11.22. 21:35 verses

Veled álmodtam az éjjel!
Csodás volt, már oly régen.
Most megint, most nagyon.
Újra téged várlak, akarlak.
 
Tudod, bolond vagyok!
Évek teltek el nélküled.
Mindig nem feledlek.
Tudom, te sem, engem.
 
Figyeld csak meg édes!
Most másfelé járunk.
Így addig csak várunk.
De még találkozunk.
 
Ó az az éjjeli álom!
Újra csak azt várom.
Majdnem oly jó volt,
Mint csak azon A napon.
 
Eszembe jut az bőven!
Többször, mint kéne.
De még mindig, mindig
Leggyönyörűbb életemben.
 
Tavasz volt, szép idő.
Vízesés… lágy szellő...
Emlékszel? A hídon állva
Felfigyeltél a mókusra.
 
Szóval ilyesmi volt álmom.
Te, én, és az a feszültség,
Mely mindig meg van.
Benned, bennem, bennünk.
 
2008-06-11

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://verses.blog.hu/api/trackback/id/tr96783351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása